Penguenim Zaten memeye sinirleniyordu.Simdi alistirma bardagina da sinirleniyor emzikten midir ki acaba? Biberon vermedim meme reddi yasamamak icin ama alistirma bardagi da istemiyor. Alistirma bardagini neden istemiyor acaba? Simdiden cok tesekkurler
Hilalamine Penguenim merhaba alıştırma bardağını nerden aldınız ve kaç aylık bebeğiniz bende alıcam ama hep büyük bardaklar çıkıyor karşıma fotoğraf atabilir misiniz
Hilalamine Penguenim bende aldım ama benim Kızım da 2 ay 23 günlük asla almıyor ağlıyor sürekli bende biberondan kesmek için denedim ama başarısız oldum