gamzegulal Merhaba arkadaslar bebegım anne sütü almıyor 4. Aya gırecez 2 hafta sonra ek gıdaya baslayabilecegım söylendi, varmı aranızda 4. Ayda başlayan ☺️
Ask2 gamzegulal evet yogurtla başladık çay kaşıgının ucuyla üç gün yedir alerji yapmazsa miktari yavaş yavaş artırırsın
Aysegul1910 gamzegulal bizde mama içiyoruz ama doktorum 4. Ay çok erken daha bağırsağı sindiremez demişti 6 ay 3 günlüğüz yeni başladık bence formül mamayla devam et 2 ay daha çok erken çünkü 🌺
gamzegulal Rumeysa34 hayır anne sütü almıyor memeyi reddetti bende sagarak vermeye çalıştım ama sadece 2 ay verebildim sonra sütüm azaldı ve bitti suan mama verıyorum sadece
3meleginannesi 4 ay 9 gunluguz ayni durumdayız.1-2 gundur yogurt falan tattırmaya basladim kaşıgın ucuyla. Nasıl baslayacam ne yedircem benim de tam bilgim yok.devam sütü alıyor zaten,tattırmalar yaparım arada sonrası Allah kerim😊
gamzegulal Burcuveburcum ben çok verme taraftarı degılım ama çay kasıgıyla gunde bi defa meyve puresi veya yogurt verebılırsın dedı ama suan mamaya devam
Zuzuuu gamzegulal 4 aylıkken başladık doktorumuz kontrollünde ilk sebze tadımları yaptık 3 gün kuralı ile 😌
Defneannesi_ gamzegulal 6. Aya kadar sadece devam sütu vermenizi öneririm. Daha çok erken . Tabi doktorunuz daha iyi bilir
ZyNpYigit gamzegulal saglik ocagi mi soyledi tattirablirsnz die kndi dr mu bnm oglum 4 bcuk.aylik.saglik ocagida tattrablirsn dedi ama bn hem.emzriom hem mama cok erkn baslmk icinn bnce saglik ocagn dedigini ypmdm kndi dr sadece kg boy bas cevresini yolldm cok ii dedi kilo alimi saglk ocagnin dedgni sylemedm ble oyle bsy olsa dr soylerdi
ArasAkbulut gamzegulal okuduğum bütün ek gıda besin kitaplarında 180 günü doldurmadan ek gıdaya geçmeyin diyor. Bebekler bağırsak gelişimini doğması gerektiği tarihten itibaren 180 günde yani 6 ayda tamamlarmış. Erken başlamak ileriki yaşlarda bağırsak sorunlarına neden olabilirmiş. Bir takım sorunlardan dolayı ben emziremedim, sadece mama yedi oğlum. 5.5 aylık şuan ve ek gıdaya geçmedik henüz. 4 ay bence çok erken.