10 TL den satıyorum Allah için konuşacağım kaliteli olmayan hiçbir malı kızıma giydirmedim hepsi pamuktur emzirme südyenim ve pedlerim var bide artık anne sütü veremediğim için sadece bir ay kullandığım elektrikli göğüs pompam var 300 tl ye almıştım 70 tl ye satıyorum bilginizle