Naze5121 Teberrr 5. Haftada pembemsi bir şekilde minicik olmuştu.ama ben adet öncesidir diye kale almamıştım 😂😂 meğer yerleşme kanamasiymis 😂
jap Teberrr adetim 3 gün gecikmişti 3.gün ve 4.gün kahverengi akıntım olmuştu günlük pedi doldurcak kadar. 1 hafta olunca da kan tahlili yaptırmıştım 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim
SinanzehraNeva İlk günler idrarla birlikte kanamam olmuştu idrarda kan görmüştüm sonra doktora gittim ve 19 gün falan olabilir demişti bizim bebekte zaten planlıydı evet o zamana denk geliyodu iki üç hafta sonra gittiğimde keseyi görmüştük
Cerenimis Teberrr gecen yil ramazanin son gunleriydi. 2 gün cok az gelmişti 3. Gün gelmeyip 4. Gün cok fazla gelmişti dedim kesin adet oldum ama sonraki günlerde yoktu hiçbirşey. 3 4 haftalık falandi sanirim. Ramazan bayramından sonraki hafta 6 haftalık olduğunu söylemişti doktor ☺
Teberrr Bende regl oldum mu olmadım mı anlayamadım.soğan kürü yapmıştım acaba o mu geçirttirdi.regl dongüm 28 32 gunleri arası değişiyor dün hafif kahverengi bugun peçeteye sildikçe gelen açık pembe kanama var