Boylu0104 Merhaba arkadaslar elimde bebelac gold 3 no 900 gr var antalya içi satıyorum ilgilenen varsa son kullanma tarihi ocak ayı eşim yanlıs almıs ben 100 liraya aldım 80 e satıyorum
Boylu0104 Misskokulum tamam canım internette 90 gösteriyor fiyatı ben 100 e migrostan almıstım bide aon kullanma tarihi 2021 miş yanlıs bakmısım ne taraftasın