Oglum 5.bucuk aylik 3 gun once agzina bakayim.dedim acaba dis etleri sismis mi diye ve minik bi diş gordum ucu görünüyor 🙂
Ertesi gunu de asi oldu ve 2 gundur mahvoldum surekli mizmiz surekli aglamakli hep kucakta uyuyor yataga daha koymadan hissediyor aglamaya basliyor yataga koyamıyorum.. ya alisir da hep boyle.kalirsa surekli kucakta uyumak isterse 🙄🙄
Acaba yanindaki dis de mi çıkacak o yuzden mi bu kadar huzursuz?
Ve patlayan dis ne zaman tamamen cikar?
Agrilar huzursuzluklar dis patlayinca mi basliyor yoksa once mi?
Bilenler varsa yardimmm lutfenn 🙏