Tecrübeli anneler oğlum sabah uyandığından beri 3 defa kustu Ateşi yok yinede ılık duş aldırdım ilk uyanınca çok ağladı bende acıktığı için ağlıyor diye düşündüm mama hazırladım verdim birazcık içti sadece ondan sonra büyük bi insan kadar Kustu yani sonra üstünü değiştirdim yatırdım uyudu biraz uyandı tekrar kustu bu sefer duşa soktum ılık duş aldırdım bidaha kusar mı bilmiyorum bir şey vermeye korkuyorum kusar diye ne yapmalıyım ne iyi gelir hastaneye gitmeye korkuyorum