Zumramm Merhaba anneler 14 aylık kızım baba ve dede disinda hicbisey soylemiyor.uzun süredir Dr kontrolüne gidemiyoruz soramiyorum. Herşeyi anlıyor ismini anlıyor tepki veriyor gel gitleri anlıyor herşeyi anlıyor bebeklerin nerde deyince bebeklerine bakıyor anlıyor yani ama hiç konusmuyor. Normal mi bilmiyorum ilk cocugum. Sizden fikir almak isterim çok teşekkürler
1-Prensesannesi Zumramm benim kızımda aynı sizinle, canı isterse baba dede diyor sadece istemezse onuda demiyor, herşeyi anlıyor, bence erken gibi biraz daha zaman geçince kelimeleri çıkartmaya başlarlar diye düşünüyorum, anne bile demiyor 😂🤦🏻♀️
MuhammedAmine Zumramm benim oğlum 15.5 aylık anne bile demiyor beni nene diye çağırıyor babasına baba diyor , meme ( emzik ) , al , bu , ver diyor sadece
-erCansu- Zumramm evet o ayda oyleydi hatta anne bile demiyodu biz hadi soyle dersek baba dede mama diyodu okadar 16 aylik oldu fazlaca kelime soyluyir suan
Ayazhan-1302 Benimde oğlum 14 aylık dediginiz gibi anne baba dede gel ve ağzının içinde biseler diyo merak ettim burda bekliyim bakalım ama bnce erken daha
Zumramm 1-Prensesannesi evet anne demiyor 8aya kadar anne diyordu istemsiz şekilde sanırım 8.aydan sonra sadece baba ve dede gel dedi anne hiç demiyor artık buda bizleri üzüyor tabi biraz
Ayazhan-1302 1-Prensesannesi peki dediginiz şeyleri getiriyor mu bide bisey sorduğunuzda gösteriyor mu bunlar içinde erken demi bilgi alalım bari birbirimizden
Yasecanik Benim oğlum da öyle anne demiyor ama ağlarken sanki diyor ya da ben söylemesini istiyorum bana öyle geliyor ama baba dede hadi mama diyor normaldir inşallah
Zumramm Mucizem_06 aslında bende normal olabileceğini düşündüm ama kızımın yaş grubunda olan bazı bebekler baya baya konuşuyor mesela Instagram’da bir anne var bebeği Kasım doğumlu yani 3ay var kızımla aralarında ve o kız baya baya kelimeleri söylüyor hemde bayadır böyle ondan endişelendim bende
Zumramm Ayazhan-1302 benim kızım anlıyor ayıcıklara isim taktik mesela Zeynep nerde kızım zeynebi getir diyorum getiriyor su istediği zaman mutfağa götürüp gösteriyor vs. Yapıyor anlıyor ama konuşmuyor.birde benim kızımın dişleride geç çıktı ve şuan 6tane var toplamda oda az sanirim. Korkuyorum sanki gelişimi geriden geliyor gibi hissediyorum.
1-Prensesannesi Ayazhan-1302 bazen ve bazı şeyleri getiriyor mesela bebeği ve suluğunu biliyor diğerlerini anlamıyor sanırımki oralı bile olmuyor ama ben endişe etmiyorum nasılsa öğrenecekler
ElfYgt Zumramm Bu bebeklerimize dede aşkı nedir ya benimki de en çok dede diyor 11 aylık olucak nadir anne diyor bence dede kolay geliyor 😒
Ayazhan-1302 Zumramm yokya size öyle geliyor bence 18.ayda fln tam biseler demeye başlarlar diye düşünüyorum bazen böyle şeylere kapılıyorum sonra toparliyorum bnmkide dediginiz gbi çünkü szi anlıyormuş daha nolsun
Zeyzey2019_ Zumramm kitap okuyor musunuz? Kitaplardan çok fazla kelime öğreniyorlar. Çok da seviyorlar.
Zumramm Zeyzey2019_kitap okumaya çalışıyorum ama dinlemiyor kızıma küçük kitaplar aldım onlarada hiç bakmıyor ısırıp kenarlarini yiyor kitaplara hiç ilgili değil elimde görünce alıp yırtıyor