Elifhifa Ben de hem 1,5 hem de 0,1 var canım. Çok çok çok işe yarıyor. Ben hafta da 1,5 i iki defa yapıyorum sonra h. Cevizi yağı sürüyorum iyi geliyor. Akne çukurlarım vardı onlar düzeldi baya eşime de yapıyorum :) ilk acıyor sonra yüzün kızdıkça acı geçiyor ben çok memnunum gerçekten :)))