Merhaba anneler 🤗 Oğlum 2 ay 18 günlük. İlk 1 ay sadece anne sütü aldı meme emdi sonra tek meme emdi. Sonra red yaşadık mama + sütümü sağarak devam ediyorum ve anne sütünü içince biberonla sıkıntı yok. Ama 1 haftadır mama içince gazını çıkardığımız an olduğu gibi öğürüp kusuyor mamayı. Sizce neden olabilir 🤔 reflü olsa sütümden sonrada kusar demi 🤔 Bilgisi ve tecrübesi olan annelerden cevap bekliyorum 🤗