Mrb anneler. Hamilelikle başlayan ve doğumdan sonra iki ayak baş parmagimda iltihaplı bi şekilde tirnak batmasi oluştu. Burda geçmis postlardan arastirdigim kadariyla bir çok annenin de başına geldigini gördüm..malum karantina günlerinde olduğumuz için de doktora da gidemedim ayak sağlık merkezine de.iyiki de gidememişim:) iltihabı alsın diye antibiyotik krem denedim ama malesef ise yaramadı.tirnagimin arasina da surekli pamuk koyarak batmasini engellemeye calistim bu da tek basina cozum olmadi.ayaklarimin üzerine acıdan zor basiyodum o derece kötü olmuştu.bir kac gun ayağımı sıcak suya koyup yumuşayınca parmağıma zeytin yağı sürüp ufak hamur yoğurup parmağımı sarıp corap giyerek beklettim..bu yontem iltihabinin kurumasina sebep oldu batik yine geçmedi.uzun araştırmalarım sonucun da da parmağımın ortasını törpüyle yukardan aşağı olacak şekilde torpuleyerek incelttim. ( Çok aşırı derin yapmayın kontrollü şekilde torpuleyin) iki üç gün boyunca da tirnagimin arasina pamuk koymaya devam ettim
Sonuç, yaptığım anda bi rahatlama oldu.tirnagin ortasi hasar gordugu icin tirnak ortayi iyilestirmek icin yogunlasti.şuan 1.5 haftayı geçti parmağıma dokunamazken, hiç bir acı kalmadı çok şükür.