DamlaGoktug Bebeğim 10 günlük sadece anne sütü alıyor gece 12 den 5 e kadar ağla ağla kakasını yapamadı hafif zeytinyağı sürdüm o şekilde kaka yaptı neden böyle oldu anlamadım anne sütünden başka bişey almıyor 😒😒😒
DamlaGoktug Balannesi karnı çok sertti ve ayaklarını karnına çekip duruyordu masalar yaptım ayaklarını hareket ettirdim yok fayda etmedi
Balannesi DamlaGoktug Genelde bu belirtilerin hepsi gazlı bebek belirtisi fakat kaka sıvı oluyor genelde. Bir doktorunuza danışsanız iyi olur minnaka geçmiş olsun🙏🏼
KbrArya Anne sütü alan bir bebek kabız olmaz die biliyorum doktorum öle dedi benim kızda 6 gün sonra yapmıştı 1 ay dan sonra