fatimas27 benim kuzeniminde bebeği olmuyordu bizim kuzenler grubumuz var ogluma aldığım bebek arabasini attim gruba kizlarin fikrini almak icin diger kuzenime ablasina, söyleyin fadimeye bebekle ilgili bisey atmasin demis ama kendisi gece gunduz sabah aksam farketmeksizin yedigi ictigi herseyi gruba atiyordu ben hamileydim o an alamayacak durumda olabilirdim ama o bunh hic dusunmedi ki bebekle ilgili doğru duzgu konuşmazdim diger kuzenlerime özelden mesaj atardim merak ettiklerimi sirf o görüp uzulmesin diye cunku benim anneminde 16 sene olmamis cocugu sonra oglum doğdu annesini ablasini arattirmamis gecmis olsun diye hastaneye yanima gelmek istemisler küsmüş gondermemis oglum 7 8 aylik falandi hediyesini almis gelmis suan oglum 1 yasinda oda ikiz hamile onunda arkadasinin cocugu olmuyormus duyunca aglamis benim ne sucum var yazmis gruba bende benim ne sucum vardi dedim cahillik iste diyor