12.7 uzayan sarılık 39 günümüz. Aclıktan degil 2. Kg aldık bir ayda. Kan degerleri düsük olabilir dedi dr 3 tüp kan verdik aglaya aglaya ondan degil normal çıktı. Kan uyuşmazlıgımız var fakat tekrar cagırdı glikoz6fosfat eksikliği hastalıgına bakalım tekrar kan alıp birde karın ultrasonu isteyelim dedi. Ben hiç anlamadım sarılığın oluşum sebebi bu kdar zormu anlasılıyor? Sizin nasıl oldu lütfen yorumlayın bilenler 🙏🏻