Sibelsu Katılıyorum . Birlikte büyüme lafı en sevmediğim şey . İki çocuk da bi şekilde kaynayıp gidiyor benim gözümde . Büyük çocuk birden abla-abi moduna sokuluyor ,küçük de o hengamede büyüyor. Sonra görüyoruz burada saatlerce ayağımda sallıyorum,kafayı yiyeceğim ,çok bunaldım vs.İki çocuğa da çok çok haksızlık . Benim de ikinci çocuk niyetim yok ama niyetine girersem de ben de sizin yaş aralığınız gibi düşünüyorum .