Rahatlattığını söylüyorlar ama doktorumuz bu tür şeyleri kullanmamamızın daha iyi olduğunu söyledi. Bu doğal bir süreç evet ağrısı olacak ağlayacak, huzursuzlanacak bu durumda çok ağladığında calpol verilebilir dedi. Bence kullanmayın, kullandım bir zararı olmadı diyenler olacaktır şimdi. Ama içerisinde anestezi türevi maddeler var ve beyin için zararlı gelişim dönemlerinde