Bebeğim 4 aylik 2 aylik aşısı kolunda aşı yeri iltihap toplamış bugun banyo yaptırırken sıvısı bayagi disari fışkırmıştı iltihabı yani bayagi cıktı ama bu yara yerinin daha once olmasi gerekmez miydi neden 2 ay sonra iltihaplandı bilgisi olan bana cevap verebilir mi acaba 😕