Dndn Kızlar var mı başaran bilen saat başı kalkıyo kademeli olarak kesmeye karar versim dün pışlayıp su verdim ama çok sinirlendi ağladı bir buçuk saat uğraştm gece 2 buçuktan 4 e kadar okşadım kucağimda gezdirdim yatağına koyduğum an bas bas bağırdı nasıl olcak bu böyle ya😥
Zeyzey2019_ Dndn 15 aylık olacağız. Neredeyse 4 aydır keseceğim ben de. Ama kızım benim önümü kesiyor orası ayrı bir durum. Valla saldım artık, bol bir tişört giyiyorum gece, ne zaman isterse emip uyuyor. Artık çözümü böyle buldum yakın zamanda.
sonnay Dndn ben zamana biraktm eskiden daha cok kalkardi aZaldi hersey icin oyle yapiorm uyku duzeni olsn yeme icme zamana birakyrm o hazir olnca zatn yapior
Dndn Zeyzey2019_ çok zor oluyo ya gerçekten onlarında kesintisiz uykuya ihtiyaçları var ama uyku eğitimi çok büyük sabır oda bende yok galiba nasıl olcak bilmiyrm
Dyguckr Dndn benim bebeğim 9.5 aylık eğitim alıyordum ama ataktaymış bize fena öğretti bunu o yüzden ara verdim eğitime uyku koçu 9 ve 12 ay ataklarının çok zor olduğunu söylemişti hatta ben bi ara tamamen vazgeçecektim eğitimden şimdi vazgeçersem 12.aydan sonra daha da zorlanacağımı uykuların daha da bölüneceğini söylemişti. Büyük ihtimalle atakta sizin bebeginiz de
Masal_m Malesef bizde aynı durumdayız 🤦🏻♀️ Uyanıyor ve meme diye ağlıyor ne emzik ne biberon asla istemiyor 🤷🏻♀️ Çözüm bulabilen varsa bize de yardımcı olsun 🙏🏻