Yesim59 Kızlar merhaba, kızım 3,5 aylık ve ilk bebeğim gelişim kitabı okuyan var mı öneriye ihtiyacım var
Gzd24 Yesim59 doğan cüceloğlu kitapları tavsiye ederim çok yalın bir dili var okurken sıkılmıyorsunuz
Agg0207 Yesim59 kesinlikle bütün beyinli çocuk ve iyi aile yoktur kitaplarını okumalısın bnce her anne baba okumalı hatta çok faydalı gerçekten birde bebeginize fransız kalın diye bir kitap var oda güzel ama biraz daha kurallı bir kitap bence ama ben çok eglenerek okudum hem komikti hatta mantıklı gelen şeyleri kızımda uyguladım sizede bu 3 kitabı tavsiye ederim tabi ben hala farklı kitaplar okumaya devam ediyorum sizede tavsiye ederim 😊