Muno66 Merhaba kızlar bebeğime bnyo sonrası losyon almak istiyorum ama nivea ürünleri kullanan varmı.?
Egeymen Muno66 ben ilk oğlumda da nivea atta çantası almıştım hak geçmesin dedim küçük oğlumda da yine nivea atta çantası aldım memnunum ☺️
Sasah1441 Muno66 eveeett çok seviyoruz biz ❤️🍀 şampuan, yağ, sabun, losyon hepsi nivea 👍 sebamed aldım şampuan beğenmedim duruyor yine nivea ya döndük losyon da hergün neredeyse yüzüne kullanıyorum 🤗
Muno66 Egeymen pişik kremi işe yarıyor mu mustela iyi diyorlar ama fiyat olarak baya fark var ve çok pahalı
Egeymen Muno66 gayet güzel valla ben memnunum pişik kremi de etkili bebeğim 1 hafta küvezde kaldı çıktığında poposu kıpkırmızıydı pişmiş, ilk altını açtığımda sürdüm Bi sonraki açtığımda kırmızılıktan eser yoktu Bi daha da Allaha şükür pişik yaşamadık ama yine de arada bir biraz sürüyorum ☺️