S123ye cnm çok üzüldüm cok geçmş olsun 😔😔inşAllah bişiyi yoktur malesef öocuklar kalka göz arasında yapacağını yapıyor bnmkide gecen burnunun üstüne düştü içim acıdı böyle çok kötü oldm. Ama sn dikkat et emerken düşmekten ziyade Allah muhafaza birde nefes alamaz bebişin Allah korusun ona daha çok dikkat et