Asyayse gigibjk sab simplexi 6 saatte bir 15 damla veriyorim. Calpol vermiyorum çocuğa sorunuzu anlayamadım yada. Hasta olursa ateşlenince 2 çay kaşığı veriyorum. Benim bebeğim 4 aylık.
Golce123 gigibjk sabsimplex damlayi gunde 4 kere 5 damla olarak veriyordum calpolde gunde sadece virkere verilir atesdusurucudur o
gigibjk Golce123 damla gunde 5 damla şeklinde direk cay kasigi ile mi mamaya mi karışacak cnm ? Saati ac tok önemli mi ? Surup ates olunca bir cay kaşığı dimi?
Golce123 gigibjk ac tok farketmez gazi varsa bebisin cay kasigina koy ver agzina calpolude atesi varsa onuda sadece bircaykasigi verebilirsin gunde birkez tok karnina