gigibjk 1 aylik kizim sacları cok bugün dikkat ettim ensesinde koca kirmizi leke var üzernde de hafif sivilce gibi noktalar nedir bu gecer mi bilgisi olan var mi hanimlar ?
melcay gigibjk aynısından bizde de var saçlarının arasında tam ensesinin biraz üstünde. Kırmızı leke üzerinde de noktacıklar (çilek gibi) 🥰 Üzerine yattığı için olduğunu düşünmüştüm ben ya da doğum lekesidir.
Misskokulum gigibjk foto atma şansın Var mi benim oğlumun da ensesinde saçlarının hemen alti kızarık doktorumuz doğum lekesi dedi 🤗
Eyllzmra-54 gigibjk canım resim atarmsn benim kızımdada var doktora çok gittik bak ben atım resim sende at
melcay gigibjk boşver sen nette yazanları. Ben kendimle ilgili sıkıntılarımda hep baktığımda sonu kansere çıkıo 😂 check up yaptırdım turp gibiyim çok şükür. Bence biraz zaman verelim bebeklerimize. Benim ki daha 2 ay 5 günlük. Zamanla geçer die düşünüyorum.
Sofiya Benim kizim 2 bucuk aylik,onunda saclari cok,son 10 gune kadar hic gormemishim o kirmizi lekeyi.gordugumde baya belirgin kirmizi lekey gibiydi.zaman gectikce kirmiziliginin azaldigini goruyorum
1032 Benim kızım 11 aylık hala ensesindeki leke duruyor doktor doğum lekesi dedi sinirlendiği zaman alnının ortasındada çıkıyor 🤣
Eyllzmra-54 Misskokulum Zeynepmeryem01 hayır değil işte ben hamileliğim boyunca özel doktora gittim ve doğumumda özel hastanede gerçekleşti bize bunun Doğum lekesi olduğu söylendi annemde hamile iken çok çilek nar v.s yedim hani o yaşlardaki insanlarda kendilerince oraya denk gelmiş fln dediler. Neyse zaman geçtikçe ve kızım kilo aldkça bu kızarıklık yağ bezesi kadar büyüdü başından beri gttgm doktorumuza randevu aldık gittik şöyle bir baktı birşey yok dedi inanırsanız o an özel hastaneye isyan ettim dokuz ay boyunca gittiğim ve doğumumu gerçekleştrdğim hastane sadece paramızı yemişti yani neyse o arada annem kız kardeşim içim devlet hastanesine çocuk doktoruna randevu almıştı oradan çıkıp oraya gittik annem dediki ben devamlı bu doktora geliyorum içeri girip doktora rica ederim bakarsa bide ona gösteririz bakalım aynı şeyimi diyecek bakmaz anne randevusuz hiç Söleme burası devlet demedikleri laf kalmaz sanada dedim neyse annem içeri girdi kız kardeşimi muayene ertirdi o ara inanırmsnz doktor kapıyı araladı ve bizi içeriye aldı kızımla okadar ilgilendiki anlatamam evirdi çevirdi dokundu ölçtü ve dedki bu Doğum lekesi değil fakat benim alanım olmadığı için daha fazlasını söyleyemeyeceğim ben ağlamaya başlayıncada bizi bu alanda doktor olan bir arkadaşına yönlendirdi kan hastalıkları hemoliji bölümüne orada sıra v.s almadan aynı gün içinde 4 cerrah tarafından incelendi ve bunlar yine bir devlet hastanesinde oldu ve kılcal damar toplanması olduğu anlaşıldı doktor darbe almaması gerektiğini çünkü buradaki kanamanın içten ve zor durdurabilen bir kanama olduğunu söylediler bize bir ilaç verdiler bu ilaç bir göz damlası inanın sok oldum bu sorunda iki tip ilaç kullanılıyormuş biri göz damlası biri kalp ilacı bu ilaçların damarları dağıtma ve genişletme etkisi varmış 6 ay kullanacagız bu arada gözlemliyoruz eğer geçmezse 2 yasında yakılarak dağıtılacak demem o ki İnanın özel hastaneler sadece para yemeye meyilli devlet hastaneleri çok daha kaliteli ve bir doktorla yetinmeyin lütfen 🙏🏻 Gnl_nsm_aselim Misskokulum gigibjk melcay Zeynepmeryem01