Yldz32 Merhaba güzel Anneler bebeğim 2 ay 3 günlük 1 buçuk aya kadar sol gözü hep çapakliydi simdi iyileşti..bu sefer alinda kaş ustlerinde kuru capaklanmalar var yogun sekilde sapsari..var mi ayni durumda olan
Misskokulum Yldz32 Konak olmuş zeytinyağı veya bebek yağı sür banyodan yarım saat önce duş aldırırken orayı kesele geçer 🤗
Nur123__ Annesi banyo yaptırmadan önce bebek yağı ile masaj yap hafifçe 5-10 dk beklesin sonra banyoda ilken orasını güzelce ovarsan evelallah geçer benim çocuğum da da oldu kafasında alnın da çok şükür geçti
Yldz32 Nur123__ dalinin bebek yağını sürüyorum aslinda ikidir yanaklari cenesi felanda bayaği isilik oldu ama dalinde yogun parfum kokulu olduğu icin tereddüt ediyorum zeytin yağida deneyeceğim ins.. çok sağ olun
Yldz32 Misskokulum çok teşekkür ederim bebek yağı kullandim iki kez ama cok parfum kokulu o yuzden zeytin yagi deneyecegim
Misskokulum Yldz32 eger zeytinyağı tek basına geçirmezse içine 1 çay kaşığı karbonat ekleyip surun daha etkili oluyor 🤗