Suuuuuuuuu Hocam siz göreve başladığınız için ücretlinin çıkartılması çok normal çünkü ücretliler çıkmayacak kararından önce bitmiş izniniz. Karar 28 mart sonrasında çıkmıştı yanılmıyorsam. 3 nisanda bitti benim iznim, göreve başladım direk ama karardan dolayı ücretli çıkartılmadı, bana da dersler tanımlanmadı. Ücretlilerin haklarını koruyalım derken kadrolular malesef arada kaynıyor şuan.