Yesidil aynisi bire bir yaşadık. Burnunun üstüne günde bir kaç kere zeytinyağı sur. Yenidoğan bebeklerin burun delikleri çok küçük diye ve hala doğum pislikleri olabilir diye tıkalı olması normali.
Otribebeyi de çok kullanmayın ödem yapar, daha kötü olur. 2 defa yapın yeter . Ama sık sık serum fizyo damlatin . Hatta ben sütümden de damlatıyordum .
Ateş , öksürük veya ıshal yoksa hastane ertelenebilir