Bugün 2 aylık aşimizi olduk. İki aydır eşim götürüyor aşıya. Geçen ay kilosu kıyafetleri düşülmüş olarak 3700 gelmiş. Bu ay 4500 ama kıyafetleriyle beraber gelen kilosu. Yani 150 - 200 Gr daha az. Bir ayda 500-550 Gr almış. Kendi hemsiremiz yokmuş geçen ayki kilosuna bakıp yorum da yapmamış aşıyı vurup göndermiş. Kıyaslama yapmak için değil de özellikle ilk üç ay kilo alımı az olup mama takviyesi başlayan anneler bebekleriniz kaç Gr almıştı da mamaya başladınız? Bana az geldi kilo alımı , bir de çok kusuyor. Reflusu olanlar kilo alımı az olduğunda nasıl bir yol izlediniz ? Mama takviyesi yaptınız mı?