Bugün 2 ay aşısını olduk bebeğim 5 kilo 930 gram ebe 5.730 yazıyorum dedi anne sütü alıyor mu dedi bende alıyor ama yetmiyor sütüm az doymuyor ağlıyor o yüzden mama da veriyorum dedim mama verme bebeğin gayet iyi kilo alıyor anne sütü alsın diyo bende sütüm yok sıkınca bile gelmiyor dedim verme mama diyip durdu ne yapcam şimdi ben çocuğum aç mı kalsın . 59 cm de boyu olmuş