Alminam Kızlar kızım ne biberon ne emzik qldi5. Şimdiye kadar da biberona ihtiyaç duymadık. 1 ay sonra geçecez. Su icin ne almalıyim? Phillips avent cam almıştım doğduğunda onun başlığını değiştirecem? Kaç numara almalıyım? O yeterli olur mu siz neler aldınız
habibe_omerasaf Alminam su için ben akıtmaz alıştırma bardağı aldım philips bebedor wee hepsinin güzel modelleri var