karacairem herkesin derdi başka, benim oglumda 3 aylık, 10-15 gündür beslenme reddi var burnunda ödem varmış ondan dedi doktor ama sprey kullanıyoruz henuz hiçbir faydası olmadı,çok iştahlı bir çocuğum vardı 2.aya kadar, atak diyorlar öyle diyorlar böyle diyorlar umutla bekliyorum geçsin diye öğün vakti geldiğinde üzerime bir sınır geliyor 100 CC sütü yarım saatte 1 saatte iciriyorum, memeyi bıraktı biberonu almıyor süt mama farketmez içmiyor, bı yalanci meme verip bı biberonu veriyorum , dün mesela hiçbir şekilde almadı enjektorle ağzına sıktım sütlerim ziyan oluyor, bende o kadar çok özeniyorum ki böyle çok yiyen çocuklara keşke çok yese de mama falan yetiştiremesek, üzüntüden sütüm kesildi, böyle olsa daha kotu yatin kalkın sukredin