Cigdemm988 4.bucuk ayligiz ek gida icin ön hazirlik diyelim tarhanasıydı ekmegiydi arastiryorum ama dun gece e bebekte hammm markasina rastaladim icerigi dogal keci sutu ilaveli buskiveler ekmekler falan kulanan varmi tavsiyeniz varsa önerin lutfen 🥰
Deletedmom278 Cigdemm988 Evet pekmez ve bebek bisküvisi almıştım ama bisküvi bana şekerli geldi vermedim. Daha doğalını da bulamadım kendim de yapmıyorum. Haliyle bisküvi falan vermiyorum. Tarhanasini alıp memnun kalan çok kişi de gördüm.
yasemnugr06 Cigdemm988 bisküvisini aldım keçi sütlü diye çok güzel aslında ama baya tatlı neden bilmiyorum 🤷🏻♀️ bir iki tane veriyorum ara ara çok vermiyorum
Fasulyeninannesi Cigdemm988 pekmezi keçiboynuzu özü hurma özü ve tarhana aldım ama tadimlara yeni başladık vermedim henüz
Purelove Cigdemm988 tarhanasini arkadasim kullaniyor cok memnun. Biskuvisinde seker var bence tercih etmeyin. Ben kendim yapmistim oglum sevmedi hic bebek biskuvisi vermedim gerek de yok acikcasi.
Cigdemm988 yasemnugr06 sekeri dogal ama keci boynuzu oldugu icin yani kilo yapar diyemi vermiyorsunuz 🤔
Cigdemm988 Fasulyeninannesi bende ek gida paketi olarak bu markayi sectim memnun kalanlar varsa ogrenmek icin umarim yanlis bir tercih olmaz 😀
Cigdemm988 Purelove yani ara ögun atistrmasi olarak diye dusundum cunku surekli bebekler ellerinde yiycek birseyler istyor acikcasi gunde bir defa sutle ezip yada verilebilir icerigine bakinca gelisimini destklicek gidalar mevcut yinede bilemedim
Cigdemm988 Miniminianne bi44 keciboynuzu kulnildigi icin sekerili tat birkiordur galiba ama sütle falan ezince sekeri biraz azalmiormu ?
Fasulyeninannesi Cigdemm988 inşallah pekmezin falan tadı normal aykırı birşey hissetmedim tarhanayi denemedim daha ama yorumlarda herkes memenundu
Purelove Cigdemm988 evet ellerinde bi seyler kemirmeyi seviyor bebekler. Saglikli atistirmaliklar yapabilirsiniz yada havuc salatalik verebilirsiniz eline tabii bunlari eline verince asla yalnız birakmamalisiniz
Fasulyeninannesi Cigdemm988 6 aylık bebeğim ama bebeğime yedirmedim ben baktım tadına tadimlar bitsin yoğurda falan katıp vereceğim