kubrafg ben bugün götürdüm bebeğimi. Pusetinin üzerini örttüm ince bir battaniye ile. Aşı odasındaki hemşireler maskeli zaten, ben de maske taktım. Bebeğimin yüzüne hiç dokunmadım ellerimi yıkayana kadar. Eve gelince battaniye ve giysilerini de kirli sepetine attım hemen 😊 en az 60 derecede yıkayacağım