Dorukcum_16 Atak döneminde olduğundan huysuzdur muhtemelen. Bu dönemlerde sebepsiz gergin oluyorlar ve huy değiştiriyorlar resmen🙄 12. Hafta atağı bitti etkileri hala sürüyor bizde. Hem sürekli emmek isteyip hem memeyle kavga ediyor, itip çekiyor. Sütüm de azaldı stresten onun da etkisi var tabi. Biberona da aynı tepkiyi veriyor olabilir, beyaz gürültü açıyorum çok mızladığında biraz sakinleştiriyor deneyin isterseniz