Gzde91 Merhaba arkadaşlar . Doğumdan sonra göbeğimde leke oluştu. Başına böyle birşey gelen var mı ? Var ise hangi kremi kullandı yardımcı olabilir mi
Misskokulum Gzde91 benim baya kararmıştı zamanla pul pul döküldü şimdi rengi açıldı senin de öyle bir sey mi acaba yoksa küçük küçük lekeler mi
Minikpasam Gzde91 şuan piyasada leke giderici renk açıcı ürünler mevcut memnun kalacağınız kremler bulabilirsiniz