Dkem05 benim oğlum da bi kaç gün sonra 4 aylık olucak ama ben mesela salatalık emdirdim bi kaç kez sonra elma ve yoğurt çay kaşığının ucu ile.Denedim bunları bizde sadece mama ile besleniyoruz,alerjik bişi verilmediği sürece tattırmaktan yanayım ;) biraz rahat olmak da fayda var,bebeği de düşünerek tabi.Annesin,senin çocuğunu senden iyi kimse bilemez zararlı olmadığı sürece çekinme bence ;)