Zynpsare Bugün 2. Ay aşılarımızı olduk doktor 37 olursa ateş calpol ver dedi ama koltuk altından bak dedi.Bizde alından ölçen var ne farkı var koltuk altıyla alından ölçen arasında bilen varsa yardımcı olabilir mi
Elfida-10 Zynpsare 37 gayet iyi bir derece 38 i görürsen bir çay kaşığı ver. Alından ölçen bazen yanılma payı oluyor korkmayın diye demiştir en garanti koltuk altı
Glcnlts Zynpsare alindan olcerken tek olcum yapma sakaklardam ve tam kulagin bittim noktasindan da olc en yuksek neresi cikiyorsa onu referans al