balkabagianasi Mamalar çok pahalı 4 aylıkken ek gıdaya başlamayı düşünüyorum yavaştan önerileriniz nelerdir ? 🙏🏻
Mahmutunannesi balkabagianasi 3. Aydan itibaren hep mama kullanndim şimdi 6 aylığız ek gidaya gectik şükür hem mama hem ek gida gidiyoruz
Prensannesi17 Benm oğlum 3 bucuk aylık mama hiçbirini içmiyor süt alerjiside var sanırım. Sütüm yetmiyor ikigöğsümü emzirdiktn snra bikaçgündür pirinç unu suyla muhalebi yapıp yediriyorum küçük henüz ama ac kalmasından iyidir önce emziriyorum sonra onu veriyorum
balkabagianasi Prensannesi17 sütünüzü alıyor en azından o vitamini ordan alır benim sütüm olmadı yinede yalancı emzik gibi veriyordum kendimi büyüdükçe daha mememi görür görmez ağlıyor 😂
Mltmrt Flovers sma kullandım hem kabız hem kılo aldırmadı. Smılac kullandım o ıyı geldi ama devamlı alabılır mıyım dısıncesı oldu. Bebivita ya gectm kabız ve gaz problemımız olmadı. Dun hastaneye gıttık ası için kılo anlamında 2 bucuk aylık 6 kılo olmus mama meme olarak giidyrz. 1 aylıkken 4.100 grmdı. O sebepten dolayı çok memnunum. Zataen aynı zamanda bu mama hipp in yan ürünü. Bim ve e bebekte satılıyor. Bımde satılması benm için avantaj haline geliyo 😂😂
Birkoalaanasi Sma kullanıyorum çok memnunum 7 aydır 🍒 bu arada Ankara’da yaşayanlar için ufak bir bilgi vermek istiyorum. Gimsalarda 800 gr 94 ₺ 🌸
balkabagianasi Mltmrt evet bimde görmüştüm hem uygunda ama ne bilim çok kararsızım bir aklımı çeldiniz şuan 😂😂
[silindi] balkabagianasi hipp 1 kullanın 6 aya kadar. Başka da hiç bir mamayı kullanmamanızı tavsiye ederim diğer tüm markalar aşırı gaz yapıyor bebeğe uygun değil
busra2093 SMA ve bebelac denedim bebelac hiç güzel değil zaten çok iğrenç kokuyor. Sma aşırı gaz yaptı ama şuan Hipp kullanıyorum çok memnunum bebeğim 1 aylık tavsiye ederim