Kızlar naptıysam olmuyor bebeğim çok iştahsız ! Napacağımı şaşırdım artık zorla yemek yedirmeye çalışıyorum şimdiye kadar iyiydi ilk ek gıda dönemi falan çok güzel yerdi ama şu 1 aydır çok iştahsız varsa bi öneriniz yardımcı olabilir misiniz çok zor durumdayım 🤷♀️