arkadaşlar merhaba ben bebeğim meme reddi yaşadığından dolayı uzun zamandır emziremiyorum dün tekrardan süt sağmaya başladım ve göğsümden sarımsı yapışkan bir sıvı geldi sadece süt gelmedi sagmaa makinesi ile yaptım hala emmiyor ama eğer süt gelirse memeye tekrardan dönmesini istiyorum bu sarı sıvı nedir bileniniz var mı internetten de baktım hiçbir şey bulamadım hatta bir yerde meme kanseri belirtisi yazıyordu çok korktum