merhaba hanımlar. biz bebeğim doğdu doğalı çok loş bi gece lambası ile yatıyoruz. ağladığında hemen ilgilenebileyim diye öyle başladı öyle alıştım. ağladığında vakit kaybetmemek için kafamı kaldırdığımda yüzünü görebileyim diye. siz nasıl yapıyorsunuz oda tam karanlık mi oluyor uyutmaya çalışırken, zor oluyor mu, memeye kalktığında karanlıkta mı tekrar emziriyorsunuz, karanlık olsa daha mı derin uyur?