Omurzeynep02 kızım 2 ay 11 günlük bugünle beraber 3 gündür kaka yapamıyor alttan gazını çıkarıyor üstten ama kaka yapamıyor zeytinyağı verdim alttan uyari yaptım başka yapacak bise varmı ? Hastaneye gidemiyoruz
Mehtapsercee Omurzeynep02 1 haftaya kadar normal canım benimde oğlum 2 aylık 2 günde bir yapıyo aynen bizde gaz çıkartıyor ama kaka gelmiyo telaş yapma 1 haftayı geçerse fitil yada zeytinyağlı kulak çubuğuyla makatını uyarabilirsin ☺️Zeytinyağ vermeye devam et canım bende mamasına katıyorum zeytinyağ
Subat-mert Omurzeynep02 ıkınma var mı canım eğer çok ıkınıyorsa sabun koyabilirsin küçücük Zeytin yağına batırıp ben öyle yaptım çok zorda kalınca bebeklerimiz aynı gün doğmuş 😊
Ozgsyhn Omurzeynep02 canım ben de aynı şeyi yaşıyordum mamasına bir kac damla hakiki zeytinyağı koy günde bir veya iki kere bir sakıncası olmuyor rahatlıyor bebek
Omurzeynep02 Subat-mert hemde cok ıkınıyor üzülüyorum o haline valla ☹️ onu dün halamlar söyledi açıkçası korktum versemmi vermesemmi ikileminde kaldim
Subat-mert Omurzeynep02 mama kullanıyorum ben mamasını değiştirdim kolik bebek maması kullanıyorum öyle rahatladım emziyorsan da gaz damlası falan kullan allah korusun fıtık olur diye koyuyorum annelerimiz bizi böyle böyle büyüttü her zaman doktora mı gidebildiler diye düşünecekten koydum ben canm
Ogullarinaasikanne Omurzeynep02 sakın vermeyin sabun aynı hatayı oğluma kayınvalidem yaptı doktora söylediğimde cok kızmıştı zeytinyagı yeterli merak etmeyin ki anne sütü alıyorsa 1 haftaya kadar normal diyorlar.
Omurzeynep02 Subat-mert sağlık ocağına gittim bağırsaklarında hafif katılaşma varmış fitil verdi kullandim baya rahatladı cocugum çok teşekkür ederim😘
Omurzeynep02 Ogullarinaasikanne vermedim zaten sabun ayrica canını yakıyomus ben korkuyorum sağlık ocağına götürdüm gliserin fitil verdi onunla rahatladı çok şükür