Merhabaa 🤭
Bebeğime en son 23.30ta mamasını veriyorum ve gece mama için uyanmıyor bir daha 🤭 ama şu 3 4 gündür gece mamasini yemek istemiyor 😔 gece uykusunda sıkıntı olmuyor ama bu ayda gece beslenmesi sona mı eriyor ? Bu onun sinyalleri olabilir mi ? 🙈