iki_prens_annesi_ doktorların çoğu biogaia öneriyor ben biogaia ile sab simplex i beraber kullanıyorum zeytinyağı veya arkadan uyarı yapmadan doktorla görüşüp damla kullanmanızı öneriyorum çünkü bağırsakları şuan hassas 3. aydan sonra düzeliyor zaten bebişlerin bağırsakları ilk 3 ayınız zor olmaması için biran önce başlayın bebeğimiz rahat gaz çıkarıp rahat uyusun 🥰🥰