Tugcegunay 4. Trimester bitmiş işte (hamilelik 3 trimester + doğum sonraki 3ay 1trimester)
Vücut kendini onarıyor.Hamileyken cilloptuk 😂
Saçlar dökülür,cilt yapın değişebilir,tırnakların kırılabilir.
Benim dökülmemde 3 ay gibi başlayıp 7 ay gibi bitmişti.Alından şakaklardan 2-3 cm açılmıştı.Çok kelek çirkin duruyordu.
Kan tahlillerim vs her şey normaldi.Sadece rutin doğum sonrası dökülmeydi.Sonra dökülen yerlerden tekrar saç çıktı
asıl ızdırap öyle başladı çünkü saçlarım kıvırcık.Şuan oğlum 18 aylık, ya taç takıyordum ya tek tokayla tutturuyordum.
En sonunda çocukla saçla uğraşamayınca,(park ev kitap boyama vs derken)saçları kestim 2 ay önce.hepsi bir boy oldu çeneden az uzun ama lastikle toplanıyor.
vücut zaten kendini yeniliyordu gereksiz krem yağ serum vb kullanmadım.Kullanıp etkisini göreni de görmedim.
Hepimizin döküldü ve çıktı.Yalnız saçlarım şuan parlak kalın telli bi güzel oldu yeni çıkanlar.