Geçen salı doğum yaptım ve doğar doğmaz küveze alındı Enfeksiyon kapmış karnımda bide solunum sıkıntısı vardı şimdi iyi çok şükür bugün taburcu olcak allah izin verirse beni tanırmı mememi alırmı bilmiyorum Hem çok heyecanlıyım hem çok korkuyorum yabancılarmı beni diye ilk çocuğum bu arada hiç bi tecrübem yok