13+3 üm 13. Haftaya girdiğinden beri sabah kalkmiycagim saatte açlık yüzünden uyanıyorum beslenmek gayet normal ve düzenli niye böyle oluyor anlamadım şeker falan olabilir mi? Kalkıp hemen ağzıma bişey atmam gerekiyor sonra geçiyor bebek büyüdüğü için mi?