Sareveduygu
[bilinmeyen] bebeklerde hıçkırık sindirim sisteminin çalışmaya başladığını gösterirmiş .hıçkırınca enzırnej tada dik pozisyonda tutmak hıçkırığın bitmesine sebep olurmuş .bir araştırmada okumuştum
Kaderyas032717
[bilinmeyen] bebek hıçkırırken emzirmeyi önermiyorlar ben benim bebeğim 26 günlük ve hıçkırığının bitmesini bekliyorum emzirmek için bitince emziriyorum çünkü hıçkırırken genzine kaçabilir ve allah korusun boğulma ihtimali çok yüksek oluyor bence emzirmeyin hıçkırırken biraz geçmesini bekleyin oynatın ondan sonra tekrar verin ❤️☺️
Cemreceylin6106
[bilinmeyen] devam etmelisin ki emdikçe hıçkırığı geçsin canım
ilknurcelik
[bilinmeyen] ben hiç hıçkırırken emzirmedim hıçkırması bitincede 10-15 dk bekledim hep
Sareveduygu
Aksine hıçkırık gelince ben enziriyorum ve hiçbir sıkıntı yaşamadım
Denizsevim
[bilinmeyen] tam tersine .. Hıçkırığı oldukça emziriyorum. Ve hemen geçiriyor. Şuan 6.5 aylık hala bu şekilde devam ediyorum.
Esra___
[bilinmeyen] ben de emziriyorum ve geçiyor hemen hatta internette de önce omzunuza alın dik tutun geçmezse emzirin diyor
Berdemal
benim kızım da çok hıçkırıyor genzine süt kaçar diye bekliyordum süt vermek için ama bir gün çok huzursuzlandı memeyi verdüm ve hıçkırığı geçti rahatladı hatta ondan beri hıçkırdığı zaman emziriyorum
Sareveduygu
[bilinmeyen] ben emziriyorum zaten ya emzirmek yada dik tutmak gerekliymiş okuduğum bir makalede öyle diyordu
Mry
[bilinmeyen] bebeğimin hıçkırığı bi şey yapmazsam 1 saat falan sürüyor.emzirmeye devam edersem 10 dk da geçiyor.boğazına kaçarsa hemen yan yatırıp sırtına biraz vurursan geçer katı bi şey yemiyor sonuçta.