Merhaba kızlar. Oğlum doğmadan önce bez stoklamıştım. 2 numarayı çok fazla almışım. 2 numara iz yapmaya başladı, bir üst numaraya geçeceğim. Elimde fazladan kalan 168 adet bezi satacağım. Her birinde 42 adet olan 4 paket kaldı. Ben Trendyol’dan almıştım. Aldığım fiyatın altında her bir paketi 25 TL’den satacağım. İlgilenen olursa bekliyorum.