Beyzakk Sevgili anneler kızım suan 2 aylık ve geçmek bilmeyen bir hırıltısı var.Yeni doğduğunda midesini yikamislardi onun icin olduğunu dusunuyordk ama geçmediği için endiseleniyrm doktora da gidemiyorum virüs nedeniyle sizdede bu durumu yaşayan varmi?
Nuranaliii Beyzakk Canım benim oğlumda 2 ay 22 günlük bahsettiğiniz şekilde hırıltısı var doktora götürdük solunum borusu gelişmediğinden o şekilde ses çıkartıyomuş emzirirken çok dikkat et ara ara nefes almakta zorluk çektiği için ve bize iki yaşına kadar kendiliğinden geçeceğini söyledi