Kizlar 5 aylıkken ek gidaya gectik yani bu 2. Ayimiz. Sürekli patates kabak havuc olmuyo hep ayni. Internetten arastirdim kimi yerde brokolo karnabahar ispanak pazi fln verilir diyo kimi sadece ilk yazdiklarim diyo. Siz ne düşünüyorsunuz bu sebzeleri ne zaman verdiniz? Yada 6 aylıkken hangi sevzeleri vermiyordunuz ?